fredag 12 mars 2010

den 10 mars såg jag.....

:D är så glad för på den 10 mars så ringde mamma mig och frågade var jag var och när jag skulle komma hem jag svara typ om en halv tima då sa hon för att vi sak se på bio!
jag typ svimma jag sa vaaaa ska vi se alice hon ba  aaa så vi åkte till heron city och såg den kl:7 på kvällen på en skol dag X) ahahahah den va så grym med 3D  och allt det kändes verkligen  som saker föl på en ^^ men fattar inte varför program tidningar ger den mest 3 eller 2 poäng varfär inte 10000 den va ju ass bra och dom sejer ett jhonny depp va typ huvudrollen de tyckte inte jag alal va lika mycke men alice va ju mest så bra rekomenderar verkligen att ni ska se den :).
känner mig hel 5 månaders väntad det käns bra nu ingen stress om att jag aldrig kommer se den är så glad :)
                                          va fan är det för dåliga betyg abar en 5:a >:O

Inga kommentarer: